Підкорити Монблан, не покидаючи Марторель
Щоб гарантовано мати змогу функціонувати в найекстремальніших ситуаціях, транспортні засоби випробовуються за різних температур від -40º до +60º. Умови тестів змінюються всього за кілька хвилин, при чому автомобілі не рухаються більше ніж на 10м.
Подорож від вершини Монблану до пустелі Сахара через Антарктиду довжиною до 10 метрів. Таке можливо тільки на заводі SEAT . Нові гібридні та електричні двигуни випробовуються у найважчих умовах, щоб проаналізувати їх реакцію в надзвичайних ситуаціях, і для цього завод SEAT S.A. має один із передових у світі випробувальних центрів у південній Європі. Завдяки наявності кліматичних камер немає необхідності залишати технічний центр, адже за лічені секунди можна налаштувати перехід від найвищої спеки до температури, яка заморожує воду за кілька мілісекунд.
При -40 градусах.
Вісенте Санчо, інженер SEAT S.A. Engine Centre, готується перевірити, як реагує електрифікований двигун SEAT Leon e-HYBRID. Перше, що він робить, - це одягає термокуртку, туристичні черевики, рукавички та вовняну шапку. І не дивно, адже йому доводиться заходити в кімнату, де -40 градусів за Цельсієм. «Сьогодні ми хочемо побачити, скільки часу потрібно електричному або гібридному двигуну, щоб розморозити повністю обмерзле лобове скло», - каже Вісенте Санчо. Для початку машина "акліматизується" всередині камери близько 10 годин. Потім його було обприскано водою, яка перетворилася на лід. Вісенте сідає в машину, вмикає кондиціонер і за 20 хвилин суцільний шар льоду на лобовому склі повністю розтає. На додаток до цих тестів команда Engine Center перевіряє, чи всі компоненти ідеально працюють при цій температурі, і запевнюються, що навіть у разі подорожі в Антарктиду автомобіль не втратить жодного % своєї продуктивності.
І при +60º.
Різко змінюється температура в сусідньому з "арктичним" приміщенні. Гігантські вентилятори нагрівають камеру до +60º, а світлові панелі генерують таку ж інтенсивність, що й на сонці у найгарячішій пустелі. Ця кімната потребує зміни одягу, а головне - захисту очей спеціальними окулярами. «Такого роду тест необхідний для перевірки витривалості всіх компонентів в умовах екстремальної спеки. Вам не потрібно жити посеред пустелі, щоб автомобіль потрапив у температуру вище 50º. Важливо також перевірити здатність автомобіля протистояти ультрафіолетовим сонячним променям і таким чином гарантувати якість фарби та інших зовнішніх елементів», - каже Вісенте.
На висоті 5000 метрів.
Висотні тести також є вкрай значущими. «Деякі водії, можливо, не замислюються про те, щоб заїхати на 5000 метрів над рівнем моря на своїх автомобілях, але це неминуче в таких країнах, як Мексика, де SEAT S.A. має сильну присутність», - каже Вісенте. З цієї нагоди команда, яка випробовує автомобілі на цій висоті, повинна була пройти спеціальний медичний огляд, щоб отримати доступ до об'єкту та керувати транспортним засобом годинами, але тільки до позначки у 3000 метрів.
540 мбар атмосферного тиску.
А що станеться, коли вам доведеться тестувати автомобіль на ще більших висотах? Тут вступає у гру технологія, і робот приходить на зміну інженерам. Робот отримує накази від симулятора поза кімнатою і без проблем веде машину на вершину Монблану. Знову все, не полишаючи стіни Мартореля.