СЕАТ Центр Київ Новини

Відчуйте продуктивність на найвищому рівні та станьте частиною прайду CUPRA. Оберіть свій улюблений CUPRA.

  1. Новини
  2. ОСЬ ЯК ВОДІЇ-ГОНЩИКИ СПРИЯЛИ ВДОСКОНАЛЕННЮ CUPRA BORN
26.10.2021
Новини від CUPRA

ОСЬ ЯК ВОДІЇ-ГОНЩИКИ СПРИЯЛИ ВДОСКОНАЛЕННЮ CUPRA BORN

Водії-гонщики Хорді Жене (Jordi Gene) та Матіас Екстрьом (Mattias Ekström) брали участь у створенні CUPRA Born, щоб надати йому духу гоночного авто.

CUPRA

Марторель, 26 жовтня 2021 р. - Двоє професійних водіїв, понад 3000 км випробувань і спільна мета: забезпечити відчуття справжнього захвату від водіння CUPRA Born. «Гоночні автомобілі слугують джерелом натхнення для всіх моделей CUPRA, і найкраще водять їх саме водії-гонщики», - говорить Марта Алмуні (Marta Almuni), керівниця відділу технічних розробок CUPRA Born. Ось як водії CUPRA Racing Хорді Жене та Матіас Екстрьом долучилися до розробки першого на 100 % електричного автомобіля бренду.

Image
Image

- Взірцева керованість. «Ми хочемо, щоб автомобілі CUPRA були точними, динамічними й оптимально передавали відчуття дороги», - пояснює Алмуні. Вона додає: «Це дуже добре вміють визначати ці професійні водії, тому ми скористалися їхнім досвідом і вказівками щодо пунктів, над якими слід попрацювати, щоб забезпечити це відчуття». Цей досвід вже почали використовувати в процесі розробки CUPRA Formentor, і бренд вирішив знову скористатися такою можливістю, щоб поліпшити динамічні характеристики свого першого повністю електричного автомобіля. За словами Екстрьома, його роль у цьому процесі полягала в тому, щоб «...водити автомобіль на межі його можливостей, щоб подивитися, як він реагує, перевірити, як він відчувається, і передати докладну інформацію про це інженерам». Саме таку командну роботу найбільше цінує Жене: «Ми, водії, прийшли зі світу, де немає нічого неможливого, - говорить він, - тому ми можемо принести іншу ментальність та визначити відчуття, які зроблять автомобіль цікавішим і забезпечать кращі враження нашим клієнтам».

Image
Image

- З криги озера на гоночну трасу. На початкових етапах розробки водії випробовували автомобіль на найскладніших видах поверхонь. «Сухий, мокрий і вкритий льодом асфальт, гравій, сніг, ґрунтова дорога та слизькі поверхні... ми переконалися, що автомобіль справляється скрізь», - пояснює Екстрьом. Ось чому ми їздили в Лапландію, щоб провести деякі випробування на трасах на замерзлому озері. Потрібно було зробити так, щоб автомобіль передавав усі відчуття водієві. «CUPRA Born настільки різносторонній, що підійде кожному - від найобережнішого водія до людини, яка прагне отримати максимум задоволення від водіння», - зазначає Екстрьом. Це стало можливим завдяки системі динамічного керування підвіскою (DCC), яка дає змогу миттєво перемикатися між режимами Range, Comfort, Performance, Individual або CUPRA відповідно до потреб водія.


- Швидкість, потужність та емоції. Допомога водіїв у процесі розробки CUPRA Born дала змогу створити надзвичайно сміливий автомобіль. Наприклад, «...у безпечних умовах, як-от закрита траса, CUPRA Born дає змогу вимкнути систему ESC, щоб оцінити можливості водіння без обмежень для отримання додаткових емоцій», - пояснює Жене. Ще одним результатом співпраці став режим e-Boost, «...короткочасний імпульс потужності, доступний у режимі CUPRA», - говорить Алмуні. Ця опція дає змогу отримати додаткові 27 к. с. у потрібний момент на швидкості від 80 до 120 км/год і буде доступна у версії потужністю 204 к. с. 2022 року, завдяки чому пікова потужність сягатиме 231 к. с. (170 кВт). «Електричні автомобілі теж можуть дарувати чимало емоцій, і CUPRA Born підтверджує це», - зауважує водій.


- Точність понад усе. Ще одним напрямом роботи стала система рульового керування. «Born - перший автомобіль CUPRA із заднім приводом, тому забезпечення точності рульового керування стало ще одним викликом», - говорить Алмуні. «Коли я вперше взявся за кермо, доводилося робити багато обертів і проходити повороти було складно, але зараз, завдяки системі прогресивного рульового керування, ми змогли забезпечити враження від водіння, що на 100 % відповідають філософії CUPRA», - додає Жене. Окрім потужності й рульового керування, водії також ретельно оцінювали гальма. Результатом роботи водіїв стали збільшення розмірів педалі й поліпшене відчуття зворотного зв'язку, а також оптимізація розподілу гальмівного зусилля й навіть скорочення гальмівного шляху.


Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.