Новини від СЕАТ
10.09.2020

CUPRA Leon Competición готується до виступу на WTCR 2020

З командою Zengő Motorsport за кермом
news

>  Нова модель CUPRA змагатиметься на Міжнародному чемпіонаті з турингових автоперегонів і буде представлена трьома автомобілями 

>  Гонщик бренду Мікель Азкона приєднається до команди Zengő Motorsport

> CUPRA Leon Competición вже очолює рейтинги чемпіонатів TCR Italy та TCR Scandinavia

Марторель (Іспанія). CUPRA Leon Competición буде представлений у чемпіонаті WTCR 2020. Новий гоночний автомобіль CUPRA виступатиме у наступному сезоні Чемпіонату світу з турингових автоперегонів за угорську команду Zengő Motorsport, до складу якої увійдуть три автомобілі та водій CUPRA Мікель Азкона (Mikel Azcona).

За кермом CUPRA Leon Competición Мікель Азкона приєднається до молодого новачка Бенце Болдіча (Bence Boldizs) та чемпіона Угорщини Габора Кісмарті-Лехнера (Gábor Kismarty-Lechner). Новий гоночний автомобіль спортивного бренду вже довів свою конкурентоспроможність на трасах чемпіонатів TCR Italy та TCR Scandinavia. Через півтора місяця після світового дебюту в Монці такі водії, як Сальваторе Тавано (Salvatore Tavano) з команди Scuderia del Girasole by CUPRA Racing або Роберт Дальгрен (Robert Dahlgren) з команди PWR Racing, вивели турингову модель CUPRA на вершину рейтингу у відповідних чемпіонатах.

Після оголошення про створення команди керівник CUPRA Racing Хайме Пуіг (Jaime Puig) заявив: «У 2020 році на чемпіонаті WTCR бренд CUPRA буде знову представляти партнер світового рівня - команда Zengő Motorsport, яка розділяє нашу пристрасть до змагань, турингових автоперегонів та просування молодих талантів. Після фантастичного дебюту Мікеля Азкони у чемпіонаті минулого року ми дуже раді, що він увійде до складу цієї команди, і з нетерпінням очікуємо на можливість побачити в дії на Чемпіонаті світу серед легкових автомобілів (WTCR) модель CUPRA Leon Competición - автомобіль, який лише за місяць на гоночних трасах продемонстрував свій надзвичайний потенціал».

Мікель Азкона повертається у WTCR

Тоді як угорці Бенце Болдіч і Габор Кісмарті-Лехнер дебютують у WTCR у 2020 році, для Мікеля Азкони цей сезон стане другим у чемпіонаті: минулий рік він завершив на шостому місці в особистому заліку, чотири рази побував на подіумі та виборов одну перемогу.

Гонщик CUPRA і Zengő Motorsport додав: «Я дуже радий, що ми нарешті досягли домовленості з Zengő Motorsport. Я почав готуватися до 2020 року одразу після завершення останнього сезону в Малайзії. Я знаю, що WTCR - чемпіонат з турингових автоперегонів найвищого рівня, і я планую використати цю нагоду так, наче вона остання. Крім того, ми маємо новий CUPRA Leon Competición - автомобіль, створений для цього чемпіонату».

Досвідчена команда

Менеджер команди Zengő Motorsport Team Золтан Зенгьо (Zoltán Zengő) зазначив: «Мікель - молодий гонщик, але він вже має значний досвід, і ми сподіваємося досягти з ним гарних результатів та численних успіхів. Це буде дуже напружений сезон, на нас очікує багато роботи на рівні логістики, але ми з нетерпінням чекаємо можливості позмагатися на трасі з іншими командами».

Сезон WTCR 2020 року розпочнеться на вихідних 12-13 вересня. Після цього World Touring Car Cup вирушить на траси Нюрбургринг (Nürburgring), Словаччина-Ринг (Slovakia Ring), Хунгагоринг (Hungaroring), Арагон (Aragon) та Адрія (Adria), де пройдуть 16 гонок, а завершення чемпіонату заплановане на 15 листопада.

CUPRA Leon Competición

Новий гоночний автомобіль, створений для виступів у серії TCR та перегонах на витривалість в усьому світі, оснащений турбодвигуном об'ємом 2,0 л, який розвиває потужність 340 к. с. при 6800 об/хв та крутний момент 410 Н·м і працює в парі з шестиступеневою коробкою передач з послідовним перемиканням. Цілковито нова спортивна модель CUPRA прискорюється від 0 до 100 км/год за 4,5 с та розвиває максимальну швидкість 260 км/год. Порівняно з попереднім поколінням CUPRA TCR модель CUPRA Leon Competición поєднує новий кузов бренду та геометрію шасі, розробленого спеціально для цієї моделі, що дозволило знизити вагу, забезпечити жорсткість та створити умови для персоналізації відповідно до потреб кожної команди і водія.